Lélekélettan
Guide

A szív- és érrendszer elváltozásai

1 Lecke

Erről a tanfolyamról

Write your introduction to this course here...

Tudj meg többet!

Tartalom

A szív- és érrendszer elváltozásai

Ezen az előadáson képet kaphatunk ezen elváltozások kialakulásáról, okairól, megoldásairól.

  • Szabó Katalin Klára szerint:

    Kedves Józsi!
    A 11.és 12.részt többször meghallgattam, sok és aktuális információ!
    Szinte az utolsó percben jutottam el hozzátok!
    64 éven át a folyamatos, visszatérő önértékelés letörések — folyamatosan megyek tönkre. Igen, ezt éreztem! Az izmok sorvadása is megjelent, nameg a csontritkulás. Ezzel kapcsolatos a kérdésem: a további csonttörések megelőzése érdekében írt fel most a drnő gyógyszert. Viszont, a 2 akarom, a kézfejeim hetek óta fájnak! A csontok fájnak, gyógyulnak!
    Jól értettem? Ha igen, akkor talán kár lenne ezt a folyamatot gyógyszerrel megzavarni. Mi a véleményed?
    Jó érzéssel töltenek el a felvételeid, köszönöm szépen!
    Barátsággal: Szabó Katiklári

    • Váczy József szerint:

      Kedves Kati!
      Igen, a kötőszövetek gyógyulása, eltérő mértékű ödémával, gyulladással és fájdalommal jár.
      A csonttörés megelőzésére felírt gyógyszer, valószínűleg valamilyen csonterősítő, csontépítő készítmény, ami támogatja a gyógyulást is, tehát kedvező hatásra számíthatsz.
      A kötőszövetek gyógyulását elsősorban a fájdalom megélésének módja zavarhatja meg, erre érdemesebb több figyelmet fordítani.
      Üdvözlettel: József

      • Szabó Katalin Klára szerint:

        Kedves!
        Amióta Tőletek tanulok,azóta mégjobban kerülném a gyógyszereket. Elfogadom a fájdalmat, örülök a gyógyulásnak!
        A felírt gyógyszer:
        optirize 75mg filmtabletta
        ( risedronsav )
        Megértés,megnyugvás, úgy ahogy tanítjátok!
        Nagyon köszönöm a válaszodat, minden jót kívánok Nektek!
        Kati

  • Mónika és Sándor szerint:

    Köszönjük, SZUPER : ))

  • Mária szerint:

    Magas vérnyomással kapcsolatos tapasztalatom volt , a biologika . segített a felismerésben. Szeretnék több tapasztalatot, és tudást,
    csak a számítógép használattal már eléggé hadilábon állok. Ezért elnézést kérek.

  • Powered by Thrive Apprentice
    Pen
    >